Irta : Tom 2013. július 4., csütörtök

Azt hiszem itt az ideje egy kis elmélkedésnek.
Egy ideje már tervezem,hogy megírom ezt a cikket,de egy közelmúlt béli incidens megadta a végső lökést. Történt
ugyanis,hogy vendégségbe jött hozzánk egy idősotthonban ápolónőként dolgozó hölgy. Szinte azonnal feltünt rajta
két dolog:mezítláb jött (tényleg! Se zokni,se cipő,semmi) és fura kendő volt a fején,mindent takarva a hajából.
Nyitott maradtam,ne ítélkezzünk jelszóval. Bejött,leült,elkezdtünk beszélgetni,szóba került,hogy gyógyítok,stb.
Erre úgy öt perc eltelte után mintegy mellékesen megkérdezi:
Tisztában vagyok én azzal,hogy az erők,amiket használok,sátáni erők?
Első hallásra köpni-nyelni nem tudtam,de kaptam már ilyen megjegyzéseket,úgyhogy összekaptam magam és
szépen,nyugodtan,röviden elmondtam neki az álláspontomat. Miszerint nem hinném,hogy rosszul cselekednék
azzal,hogy másokon segítek a legjobb tanult tudásom szerint. Nem célom meggyőzni másokat,vagy rájuk erőltetni
olyat,amit nem szeretnének,de akik hozzám fordulnak,legyen az bárki,azon kötelességem a legjobb tudásom szerint
segíteni,javító és nem ártó szándékkal. Külön említik a tanfolyamon,hogy a gyógyítás a fehér mágia tárgykörébe
tartozik,de ezeket a tudásokat lehet ártó szándékkal is használni,ami már fekete mágiának minősül,amitől tiltva
vagyunk. Illetve én személy szerint semmi pénzért nem kezdenék bele. Annak idején úgy indultam neki ennek a
spirituális útnak,hogy mások megsegítését tűztem ki célul. Olyan tudás megszerzését,amellyel segítségére lehetek
másoknak.
Ennek ellenére időről-időre azért találkozom persze más meggyőződésű emberekkel és meg kell vívnom bizonyos
harcokat,ami nem baj,hiszen az emberi sokszínűség végtelen. A baj inkább az,hogy ezek a meggyőződések és
előítéletek tudatlanságból erednek. Manapság divat az okkultizmust,a tiltott tudást összekötni a
sátánizmussal,ahogy a fenti példa is mutatja,holott szó sincs erről. Az okkult szó latin eredetű és jelentése
mindössze annyi,hogy rejtett,titokzatos. Azaz olyan ismeretek és tudományok,amiket annó az egyház
nemkívánatosnak bélyegzett és elrettentésül összekötötte a sátánnal meg egyéb megfélelmítésre alkalmas
dolgokkal. És mivel ezt a tudást nem lehetett nyíltan tovább adni,gyakorolni,ezért rejtve tették meg. Ezért az
okkult jelző,ami még a mai napig is érvényben van,hiszen ugyan egyre többen és többen fedezik fel,hogy ezekben a
dolgokban lehet valami és tanulnak agykontrollt,reikit,kineziológiát és mindenfélét,de a nagy tömegek számára
még mindig titkosak ezek az információk. És az ember mitől fél? Attól,amit nem ismer. Nincs róla
tapasztalata,ezért nem tudja beépíteni a valóságába. Itt is ez a helyzet.
Bízom abban,hogy a tudás gyarapodásával az előítéletek is megszűnnek. Nem azért meséltem el az ápolónő
példáját,hogy kárörvendjek vagy ítélkezzek felette,hogy na ez aztán jó hülye. Nem. És kérlek kedves olvasóm,te
se tedd ezt! Csupán egy példa volt,de ezer másikat említhettem volna. Azt is egyre többet hallani,hogy közeleg
az apokalipszis és vége lesz a dalnak,mint már annyiszor. Tudjátok mit jelent a szó? A görög apokalüpszisz
szóból jön és azt jelenti,hogy leleplezés,valaminek a feltárása. Elsősorban a rejtett tudás feltárására
vonatkozik,ami azt is jelenti,hogy lesz olyan idő,remélhetőleg nemsokára,amikor ezek a bölcsességek világot
látnak. Tehát szó sincs világvégéről,maximum egy korszak lezáródásáról.
Mindenkinek más a hite,a meggyőződése vagy épp a nem hite,ezt tiszteletben kell tartani és nem ráerőltetni
másokra azt,amit mi igaznak vélünk,mert azzal gyakran ellentétes hatást érünk el.
Béke mindannyiunkkal!

Szolj hozza!!

Feliratkozom a bejegyzesekre | Feliratkozom a hozzaszolasokra

- Copyright © Fehér Lótusz - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -