Irta : Tom 2014. december 22., hétfő

Desirée

Nem, a feltételek nem kedvezőek most. Várj, vagy vizsgálj meg egyéb lehetőségeket is; és kérd meg az angyalokat, hogy segítsenek, irányítsanak és vigasztaljanak téged.

 
Nem véletlen, hogy a jelenlegi helyzettel kapcsolatban az égiek véleményét kéred, hiszen a szíved mélyén tudod, hogy valami nincs rendben. Azért vagyok itt, hogy megerősítselek a megérzéseidben. Romantikus dolognak tűnhet meggondolatlanul cselekedni, ám a jelenlegi helyzet óvatosságra int. Mivel én az egyik védőangyalod vagyok, ezért a küldetésem célja a te boldogságod. Ám a dolgok jelenlegi állása szerint a mostani helyzet nem hozza meg számodra a kívánt boldogságot.


Több lehetőséged is van. Az egyik, hogy kivársz. Ez bizonyára javítani fogja a kilátásaidat, hiszen többet megtudhatsz a jelenlegi helyzetedről, vagy pedig egyszerűen egy jobb lehetőség adódik számodra. A második lehetőség az, hogy folytatod, amit elkezdtél, a döntés a te kezedben van. Én minden körülmények között veled maradok, akár megfogadod a tanácsomat, akár nem. Ha veszélyes helyzetbe kerülsz, az én feltétel nélküli szeretetem majd megment téged. Minden helyzet, amelyben rám hallgatsz - és minden helyzet, amelyben figyelmen kívül hagysz engem - bölcsebbé és gazdagabbá tesz téged.

A mestereknek és az angyaloknak a szenvedők iránti együttérzése sokkalta nagyobb,mint azt valaha is el tudnátok képzelni.

Ehhez az üzenethez az Üzenetek az angyalaidtól és az Angyali orákulum c. kártyacsomagokat használtam. Az üzenet csak tájékoztató,útmutató jellegű,nem minősül hivatalos prognózisnak.

Forrás: dudus.hu

Szolj hozza!!

Feliratkozom a bejegyzesekre | Feliratkozom a hozzaszolasokra

- Copyright © Fehér Lótusz - Skyblue - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -